Varför måste man ha rubrik?



Idag har jag stannat hemma från jobbet igen, med idag går jag i alla fall inte lika mycket i back eftersom det inte är en karensdag. För att sysselsätta mig har jag slagit in alla paket och sörplat på varm oboy. Man kan ju hoppas att det varma gör gott för halsen.

Hoppas jag är frisk imorgon så jag kan fota den fina människan ovan. =)

Idag har jag också fotat mitt körkort för att kunna skicka det för att verifiera att jag inte är en fejkmänniska som bara låtsas köpa The Killers biljetter för 4 800 kr. =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Tack för din långa kommentar på bloggen min =)

Ssom du säger är ju alla mer eller mindre sjuka. usch* men va d gör man. Hellre nu än till julen.



Kan med säkerhet säga att du lär bli nöjd med objektivet.

Jag har själv haft ett sådant och vet vad det går för.



Va kul att du gillade bilderna på hemsidan.

Det stämmer med Lee och Lisa... dom gör sig väldigt bra på kort så jag rekommenderar dom=)



Blir skönt och komma hem nu till jul och få lite snö förhoppningsvis om int allt har töat.



Vad ska du göra i jul då?



// kram jens

2008-12-17 @ 15:28:05
Postat av: Sandy

Jag som först såg det som lite barnsligt, iaf om det är till en kille men han blev rörd som tur haha :P







2008-12-18 @ 14:30:29
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0