Datorproblem

Jag har snott föräldrarnas laptop, jag har börjat ta över den nu också. Det började med att att jag tog över den stationära och nu är den i princip min. Fast nu har den börjat krångla så nu är det laptopens tur.

Jag kan inte få uTorrent att fungera,
MSN tror att det är installerat men det är det inte,
firefox går inte att öppna och internet explorer är trög.
Men jag ska kanske anlita min svågers bror och hoppas på att han kan fixa den åt mig. Hoppas, hoppas!

Ikväll har jag i alla fall raderat allt från mina dokument, det hjälpte inte. Datorn måste nog omformateras. Men det är nog lika bra att få bort allt skrot jag har samlat på datorn!

Nu ska jag se ett nytt avsnitt av Greek. =)


Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

ja nog fler som vill erkänna det... vet inte varför, men verkar så. Jag kan läsa den nedersta raden felfritt, så inget fel på min syn :]

ja okej, men en stationär är ju skönt för det är större skärm... lättare att redigera bilder haha ;]

Tack!, gillar också såna, tog några idag men var nästan för ljust ute :]

2008-10-16 @ 23:11:57
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0