Det svartnar för ögonen


På väg hem från Luleå pratade jag och Annica om en sak
och det har fastnat i mitt huvud. Vi pratade om när men (till exempel) ställer sig upp för fort så att blodet inte hägner med och man blir snurrig och det går inte att se något.

Saken är den att det blir  kritvitt för ögonen när det händer mig, nästan som att någon lyser en stor lampa rakt mot mig och jag kan inte se ett dugg. För Annica blir det svart, vilket känns vanligare med tanke på att man säger att det svartnar för ögonen. Men är det någon mer än jag som får vitt för ögonen?

Eller är jag speciell? =P

Kommentarer
Postat av: Luckan

Nej, det vitnar för mig, fast för mig kommer det som små vita prickar som typ tätnar tills det fyller upp synfältet, och sen "smälter" det bort igen.

Så du e lika speciell som jag.. vilket kanske inte är mkt tröst ;)

2008-10-01 @ 21:42:34
Postat av: Emma

Jag tror det blir svart för mig. Ganska säker på det i alla fall :P.

2008-10-02 @ 13:04:59
Postat av: Lovisa

Luckan: Haha det känns faktiskt rätt bra att inte var den enda. =P Då är vi nog rätt speciella. =)



Emma: Okej =P Tja, är väl inte precis något man tänker på när det händer kanske. =)

2008-10-02 @ 15:37:05
URL: http://iastald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0