Foto



Idag blir det att fota Linnéa igen så hon får fina bilder på sin tatuering.

Jag är superglad, jag har fått ett vik från och med imorgon till januari. Pengar till mig! ^^ Hag blev dock så glad att jag glömde om det var 6 timmar per dag eller vecka. Hur som helst blir det mer pengar än om jag inte hade något arbete. Underbart! :D

Edit: Det är visst 6 timmar per dag. Så jag börjar 7 och slutar kring 2, inte dåliga arbetstider! Och på onsdag då blir det fyra timmar extra på kvällen också. Woho, nu kan jag köpa julklappar =P Haha. xD

Kommentarer
Postat av: Emma

Yay, härligt!! Det blir ju toppen så du kan köpa fina julklappar till mig ;)

2008-10-27 @ 16:15:04
Postat av: Lovisa

Emma: Haha ja precis ;) =D

2008-10-27 @ 22:15:22
URL: http://iastald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0