Helgen


Är då hemma från Umeå, egentligen kom jag hem på eftermiddagen igår
men jag var trött och orkade inte gör nånting igår. Minns inte ens vad jag gjorde, så lite hade jag för mig.

Umeå var kul fast lite stressigt och lite sömn! Vi kom fram, åt lunch, Linnéa tatuerade sig, släpade på väskorna till vandrarhemmet, for och åt middag hos Linnéas brorsa, såg Patrik 1,5 (jag rekommenderar den =) ), gjorde oss iordning på vandrarhemmet, tog bussen till Linnéas brorsa, gick till Emma som gick i samma klass som Annica, förfest, taxi till stan, x3m, gå till vandrarhemmet, hållas vaken till 6 av en som inte kunde sluta prata. Och då menar jag verkligen att han inte kunde sluta prata, det var rent ut sagt jobbigt! Sov kanske tre timmar, steg upp kring tio och packade ihop lite och gjorde sig någolunda färdig. Skickade iväg Annica & Linnéa, åt lunch med Sarah på subway, Annica stannar till söndag, vi kunde ha tagit den tidigare bussen, går till busstationen och upptäcker att det går en buss om fyra minuter hoppar på den och åker hem.

Massiv text blev det där. =P Annars har jag inte hittat på mycket i helgen, syrran med familj hälsade på idag och åt tre rätters middag idag. Väldigt lyxigt.

Förrätt: Rivna morötter
Huvudrätt: Blöta (dvs. ljusugnsbröd värmd i mjölk med smör, norrländsk mat)
Efterrätt: Blåbärsgino med vispad grädde

Salig blanding eller hur? Nu blir det att se "Love and other disasters"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0