Hur man använder tandtråd

Det ska jag få lära mig på onsdag. Idag hälsade jag på folktandvården och jag har inga hål! Fast jag har aldirg haft ett heller, inte som jag minns i alla fall. På onsdag ska jag i alla fall på återbesök för att lära mig använda tandtråd, använder man någon viss teknik som jag inte är medveten om?

Jag ska också bestämma ifall jag vill ta ett frisktandvårdsavtal. det betyder att betalar en viss summa per månad beroende på skicket på sina tänder. I mitt fall blir 30 kr/månad eller 360 kr/år. Tycker det låter bra att veta att man redan betalt för sin tandvård så man slipper superdyra räkningar. Nog för att jag inte är särskilt insatt i det hela, men verkar bra.


Imorgon blir det att stiga upp 7.30 för någongång mellan 7.30-10.00 kommer sotaren. Oj vad kul.
Ska klippa luggen också, väldigt roligt att slippa sätta upp den med klämmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0