Inköp av webkamera

Nu har jag inhandlat min allra första webkamera, det blev en Logitech s5500 och jag anser att den är riktigt bra, får dock räkna med min nybörjarstatus med det hela. Ljudet verka bra och videon är riktigt bra. Lite fördröjning men det kan jag leva med.

Ikväll har jag testat att videochatta med Carro och använda skype med Linn som är i England(!). Det var superkul att prata med henne, det känns som hon har varit borta superlänge men det är bara lite över två månader. Men snart kommer hon i alla fall hem och hälsar på så det ska bli riktigt kul. Tror det blir att äta Ben & Jerrys med min B&J-kompis. =P

Kanske borde testa ett videoblogginlägg, men inte ikväll för nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon då det ärförsta arbetsdagen (igen).

Kommentarer
Postat av: Linn

Rakna med Ben & Jerry's!!! Jag har testat lite nya smaker nu ocksa.. Testa half-baked! Den ar jattegod:D Fin blogg forresten, har av nagon anledning aldrig kollat pa den forut:P

2008-11-05 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0