Krigsmålning



Fin jag är eller hur? Har slutat arbetat och nu är det äntligen helg, helg helg! :D Efter jobet har jag hunnit varit in till kontoret för att skriva på några papper och lämna in mina körsträckor så jag får milersättning. Det måste jag ju få om jag kör nästan 4 mil i fyra dagar, då far det mycket bensin.

Nu har jag hunnit gör klart middagen som blir pastasallad med kassler och just nu sitter jag med inkletade i ansiktsmasken "Cupcake" som jag köpte på Lush i lördags. =) Luktar chokladigt, tror inte att det är något bra idé att äta det. För övrigt, om jag stavat fel kan det bero på att jag inte har på mig varken linser eller glasögon. Och utan dem är jag nästan blind som en fladdermus (fast utan att kunna göra eko.ljud).

Dags att tvätta bort masken.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

haha gulligt :D

2008-10-04 @ 11:13:54
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Emma

Åå den masken har jag också haft :D Luktar jättegott!

2008-10-04 @ 17:42:19
Postat av: Lovisa

Emma:

Ja visst gör den! Det är nästan så man vill äta upp den. =P

2008-10-04 @ 17:50:37
URL: http://iastald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0