Look at the stars

Pust! Kom just hem efter en 9 timmars arbetsdag och burit på maskiner och flängt överallt så nu är jag riktigt trött. Men, det ska inte hindra mig från min simtur, ska iväg alldeles strax och simma några längder. Dock blir det nog inte 40 längder som jag brukar simma. Jag kommer nog somna som en stock ikväll och det är ju bra, ska ju till IKEA Haparanda imorgon med mamma och syster! Ska bli urkul. ^^

Jag har för övrigt en fin utsikt när jag ska sova, just utanför fönstret ser jag Orions bälte och många andra stjärnor. Igår låh jag och sjöng "look at the stars, look how they shine for you..." Mysigt ^^


Hoppas ni har en underbar helg! =D
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0