Extra


Dagen blev inte som jag trodde den skulle bli
, jag hade förväntat mig feber imorse. Men inte det. Men det var väldigt synd om mig ändå som var tvungen att gå upp kl 5, det tyckte jag i alla fall. Det var självömkan på hög nivå vid frukosten och tydligen märktes det.

Arbetsdagen blev längre än väntat, vid sju ringde C från ISS och undrade om jag skulle kunna städa på Futurum också. Jag vill ha så mycket pengar som möjligt, så jag tackade så klart ja. Ska även städa där imorgon, måste bara komma överfund på hur tvättmaskinen fungerar. Det verkade enkelt, men den ville inte samarbeta med mig.

Hur som helst ska jag se lite tv nu. Efter middag blir det att hälsa på systeryster. =)

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vilken fin bild.

Och jag älskar bilden på himlen i din header! Kalasfin!

2008-10-03 @ 23:33:16
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0