Svacka

Nu hamnade jag visst i en svacka igen. Har varit dålig på att uppdatera och på att svara på kommentarer. Förlåt! Jag gör typ inget förutom att arbeta och sova känns det som. blir väl att se på tv och slö sitta vid datorn men det räknas inte som mycket till aktivitet. Eller hur?

Nu är det bara fyra veckor kvar till London! Underbart, helt jävla underbart! Och vi ska se The Killers! :D

Andra uppdateringar: Jag förlorar mitt vikariat på Swedbank & Försäkringskassan, ISS har förlorat kunder och måste fixa så att de tillvidareanställda får arbete. Synd för mig och min plånbok men jag har ändå haft tur eftersom jag har jobbat 75-80% i ungefär fyra månader.

Nu ska jag skriva ett mail till getmein.com och fråga om jag kan få veta ungefärligt när biljetterna skickas ut.

Kommentarer
Postat av: Linn

Super att du kollar nar vi far biljetterna, borde ju vara har snart.. borjar oroa mig lite(som jag ar valdigt bra pa att gora tidsnegativist som jag ar:P), men de borde ju inte ta sa lang tid att fa dem hit.. hoppas jag iaf! Kan knappt vanta!!

2009-01-24 @ 00:01:12
URL: http://linnkrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0