Underbart!

Okej är officiellt en super dålig bloggare just nu men vet inte.. har inte riktigt inspiration även om jag har för mig jättemycket.

Helgen som var gjorde jag slutdyken så nu är jag en certifierad dykare! Känns superbra! :D Och även om jag inte såg coola saker som blåsfiskar och skäldpaddor var det riktigt coolt att dyka i Luleå. Såg ju det häftiga vraket! :D

På första dyket stod jag helt klart för dramatiken då jag började blöda näsblod när jag skulle tömma masken på vatten. Själv märkte jag inget, då jag blundade för att inte tappa linserna. Instruktören såg dock det och signalerade att vi skulle upp till ytan och då fick jag veta det. Lite förvånad jag blev har inte blött näsblod sen... ja jag minns inte men då tror jag att det hade något att göra med en boll & min näsa, inte dykning. =P Det gick i alla fall över fort och sedan gick alltihopa bra!

Har också köpt en dator, min kära Macbook Pro, 13" med 2 GB RAm & 160 GB hårddisk. Dock kommer jag att byta ut RAM & hårddisk då det inte räcker till mig. Har tänkt byta ut det själv också, blir spännande!

Och nästa vecka blir det Hultsfred, ska bli urkul att se The Killers igen och massor med andra artister som jag inte sett tidigare som t.ex Kings of Leon! Det blir att köra minibuss ner och tålta. Ser inte riktigt framemot tältningen men det är billigt så får väl blir så helt enkelt!

Hur som helst nu ska jag ta och duscha och sen blir det nog snart dags för sängen för i veckan kommer jag nog ha arbetat 50 timmar! Tur det ändå, måste ju ha råd med allt jag får för mig att göra och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0