Do not settle

Steve Jobs var inte bara en fantastisk visionär, han var en riktigt bra talare också. Han säger många visa saker och jag tycker att ni ska se detta, ni kanske får er en tankeställare. När jag såg det här talet för ett tag sedan började jag gråta och för att citera en annan bloggare:
"Jag måste erkänna att jag blev överraskad själv över hur jag kände i morse. Jag hade inte trott att en person jag inte känner skulle röra mig på det viset. Att en företagsledares bortgång skulle drabba mig alls. Men så blev det."

Kommentarer
Postat av: Albin

Han var ett geni en fantastisk förebild och visionär. Han har definitivt påverkat mitt liv och jag älskar Apple's produkter.



Sv: Eller hur grymt bra låt!

2011-10-07 @ 09:52:06
URL: http://albinaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0