Tidig kväll

Hm, snacka om paus. Har inte skrivit på 1 vecka och 4 dagar. Jag har inte haft mycket att skriva och jag har inte orkat sitta vid datorn i någon längre stund. Jag som brukade sitta vid datorn mer än 4 timmar per dag. =P Fast det är nog bättre att jag inte gör det.

Livet fortsätter som vanligt, jag jobbar, sover, simmar och är med kompisarna. Ikväll blev det simmning och det känns bra, men jag borde skaffa en näsklämma eftersom jag inte har lärt mig att hålla andan under vatten utan att hålla för näsan.  Jag kan hur som helst konstatera att jag inte är lika snabb som de som träningsimmar men däremot är jag snabbare än de andra som motionsimmade idag, och nej det är inte gamla tanter jag pratar om.

Som vanligt var bubbelpoolen upptagen. Ge mig en till bubbelpool!!

Nu ska jag dra mig upp till rummet, krypa ner i sängen och se ett avsnitt Bones.

Sedan blir det god natt!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

vad fin blogg :)

2008-12-09 @ 18:54:39
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0