It's been 40 nights since I saw the ocean



Jag har då kommit hem från Ikea, 1200 kr fattigare och jag hittade det jag ville ha. Synd bara att jag börjar känna mig pank. Måste spara! Och det säger jag efter en kväll då jag ätit middag på restaurang och sen gått på bio med Sarah. men jag kunde som inte låta bli. Får helt enkelt inte köpa något till på fredag för det blir det nog utgång.. eller åtminstone middag .Vet inte om jag är så pepp den här gången. Får väl se.

Ehm vad jag har handlat tänkte jag visa en annan gång, fast med bilder. Lite roligare så. =)
Igår blev det att vara med Annica & Sanna, jag somnade i soffan och när jag vaknade såg vi en dålig film på ettan. Den hette något med Häxor, läxor och (?), Den var helt klart konstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0