Sömntuta

Jag känner mig en smula mesig som går och lägger sig strax efter tio på en fredagkväll, men efter denna vecka av arbete + förkylning är jag kaputt. Har varit hos Sanna ikväll och jag hoppas att du inte tycker jag är tråkig när jag i princip somnar på dig soffa och går hem tidigt. Fast det blir ju nästan som på gamla goda tiden, då jag jämt klagade på att jag var trött.  Jag var den "gamla tanten" så att säga.

Blir att kolla vem som vinner hemresa från Idol sen släcker jag lampan och välkomnar konstiga drömmar om att jag lever på 1700-talet i nåt konstigt land.
Go natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej då jag tycker inte alls att du är tråkig. Jag tycker om när du halvsover hemma hos mig ;) Det är ju en tradition ^^

2008-10-05 @ 03:09:57
Postat av: Lovisa

Sanna:

Haha ja det är ju sant. Du och dina traditioner ;) :D

2008-10-05 @ 09:53:54
URL: http://iastald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0