Gamla bilder

Idag har jag fått min multifunktionsskrivare som det så fint heter så idag har jag scannat in några foton som jag itne haft på datorn. Tänkte dela med mig av dem, ivad jag tror är kronologisk ordning. =P

Fjällresa säkert år 1990, eller liknande


Min födelsedag för länge sedan, visst ser mina syskon pigga ut? =P


Mormor när hon fyllde 80 tror jag...åtminstone kring den åldern, jag har inga datum på baksidan av fotona tyvärr.


Juni 2004. Jag, Annica & Sanna =)


Stadsfesten 2005 =)


Gräslig bildkvalitet, men bilden är iaf från Halloween 2007 tror jag minsann =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hi hi vilka fina bilder! Gillar speciellt Antes min på fotot när du fyller år :)

2009-04-21 @ 07:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0