Bästa tshirts!

Nu sitter jag och knarkar t-shirts på threadless.com, de har helt underbara tshirts jag vill köpa massor! Sex stycken för att vara exakt. Med frakt från USA skulle det hela landa på nätt 860 kr. Och det känns som att jag skulle kunna göra det!
Det blir ju bara nästan 150 kr per tröja.

Herregud, det är inte bra. Jag måste ju spara till London! Det är bara sex veckor kvar! Sex veckor! kommer bli fantastiskt! :D

Shopping!
The Killers!
Linn + att hon fyller 20år!
London!


Underbart! Helt underbart!

Men nu måste jag bara visa tshirtarna!


   

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha sen så får du ta och komma hem och fira min 20 årsdag också ;) lie i efterskott ^^

2009-01-10 @ 00:51:37
URL: http://ettlividimman.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej!=)

Såg din blogg en gång då jag var hos Sarah, så var bara in och tittade här lite. Tänkte dom där t-shirts. Är det någon tull på dom? Har tittar där förr och tycker dom har massor med jättehärliga t-shirts :) men tänkte har inte koll på om det blir någon tullavgift. Så tänkte bara kolla om du beställt tidigare och isf vet? :) så det inte helt plötsligt blir typ superdyrt bara pga tull.

2009-01-10 @ 19:07:46
URL: http://jennyforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0