Härligt

I förrgår började ännu en nyttighetsmånad där jag inte ska äta godis och andra onyttigheter. Jag har ätit fruktsallad tre dagar i rad som kvällsfika. Måste säga att ananas är underbart gott! :D

Jag har även börjat jogga igen, det känns riktigt bra. Särskilt efteråt när man känner att man har gjort något bra för kroppen, det är också kul att pusha sig själv lite och se hur mycket man orkar och förbättras. Förra veckan joggade jag 10 min utan att stanna och idag blev det nästan 15 minuter jogging + 3 km promenad. Jag känner mig peppad!

Men nu är det dags att ta det lugnt och se lite tv innan det är dags att sova.

Hejs! =)

Kommentarer
Postat av: Lina Lindberg

Härligt! Bra jobbat bruden!

2009-05-05 @ 15:43:42
URL: http://linalindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0