Det går mot ljusare tider

En dålig mobilbild får inleda detta inlägg!

Äntligen börjar ljuset vara tillbaka här uppe igen, allting blir mycket roligare då. Visst känner man av att solen inte har varit så välbekant på ett tag. Idag när jag cyklade hem från jobbet log jag för mig själv när solen lyste på mitt ansikte. Det var vardagsglädje det!

Jag har för övrigt ett jobb nu, kanske inte det jag egentligen strävar efter men det kan nog hjälpa mig mot mitt mål. Mitt jobb går ut på att svara på Comhems kundservice, så idag har jag sagt "Hej, jag heter Lovisa vad kan jag hjälpa dig med?" ett antal gånger.  Jag är inne på min andra vecka då jag verkligen sitter och svarar i telefon och jag har  varit nervös inför varje dag. Men det börjar släppa lite eftersom jag lär mig allt mer. Det här ger mig erfarenheter i alla fall, jag gillar nämligen egentligen inte att prata i telefon särskilt mycket. Jag vet inte varför, men så är det.

Idag har varit en bra dag, trots att en kund jag pratade med inte var så glad var det många fler som var desto gladare så jag känner ändå att det går framåt.

Nu tror jag ska redigera lite bilder till min sista uppgift i Digital Bildbehandlingkursen. Börjar ju vara dags att vara klar nu! ;)

Hoppas ni haar en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Neha

Duktigt av dig att ge det i alla fall=)



Åh vad roligt med ett jobb:D

2010-01-25 @ 19:44:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Emilsonja

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2012-07-10 @ 07:57:30
URL: http://emilsonja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0