Practice makes perfect

Originalet hittade jag här.

Denna satt jag och arbetade lite med i torsdags medan vi väntade på att se tvåornas vernissage. Var rätt kul
att bara leka lite med några olika bilder. Har inte gjort så mycket, på den här har jag t.ex ritat till
lite ögonfransar (vilket är mycket lättare med wacomplattan än med mus!)

I övrigt då, jo jag är sjuk igen. Borde det inte vara slut snart? Har haft influensa och sen dubbelsidig lunginflammation.
När jag flög ner till Sthlm blev jag åksjuk (rekommenderas ej!) och nu är jag förkyld! Herregud!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snyggt! Det blev stor skillnad :) Det ser ju typ proffsigt ut, Lovisa :D Jag vill kunna göra sådär på bilder på mig xD

2011-01-23 @ 20:26:08
URL: http://nath-lee.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Sv: Tack Natta! :) Jag hoppas på att bli ännu proffsigare då det är meningen med utbildningen om ett tag ska vi börja lära oss retusch och sånt! :D

Du får anlita mig ;) haha

2011-01-24 @ 15:53:19
Postat av: emelie ★

fin blogg:)

2011-01-25 @ 15:31:11
URL: http://frestadiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0