Recap



Jag tog med mig chokladbollar till praktiken i onsdags och de var väldigt uppskattade, åts upp i ett nafs. Själv åt jag inte en enda, inte ens när jag bakade dem. Självplågeri. Igår var jag helt slut och låg i sängen hela kvällen. Det kan man behöva ibland.



Idag tog jag en timmes promenad runt Trekanten vid Liljeholmen, kommer sakna det här stället så mycket. Om jag vill så går det ju faktiskt att åka tunnelbana dit, men det tar ju ett tag så får se om det blir så. Borde väl finnas promenadstråk vid Lappis också?



Jag har även börjat packa inför flytten på tisdag så rummet ser lite ut som ett bombnedslag. Tur att jag inte har massvis med saker så att brorsan kan agera flytthjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0