Slight change of plans



Idag hade jag tänkt gör detta i följande ordning
: sova, fara till tandläkaren, gå på stan, äta lunch, fara hem, dammtorka fönsterbrädor, blogga, läsa bloggar och äta middag. Så blev det inte riktigt istället blev det: sova, bli väckt 6.30 av telefonen "Kan du jobba idag? du börjar om en halvtimme." Så det blev att slänga i sig lite havregrynsgröt (tack vare mamma & pappa) och äta ett päron sedan dra till ISS. Blev att jag städade på flera olika ställen bland annat Maxi, Dahl & sju trappuppgångar. Trappuppgångar är det värsta jag städat hitills. Det är jobbigt, ensidigt och dammigt.

Jag hann fara till tandläkaren och sedan skynda mig tillbaka för att städa vidare. Nu är jag äntligen hemma igen efter 8½ timmar av städning. Har har ätit tacosrester från igår och när föräldrarna har kommit hem drar jag till syrran. =)

Känner mig ganska glad nu när jag har ätit lite middag och tagit en huvudvärkstablett. Jag har ju tjänat ihop mer pengar och jag är fortfarande en av finalisterna i nevnariens fototävling. =D

Hur har din dag varit? =)

Edit: Just ja, får lön imorgon ännu en grej att vara glad över! =D

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

nej eller hur, ska köpa en i början av nästa år tror jag (har inget behov nu) :]

Ja, fast tror det kvittar vilken du väljer iom att du är lik båda, så borde bli glasögon som passar i vilket fall :]

2008-10-15 @ 17:37:39
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0