Som ny!



Har fått tillbaka min dator idag och nu är den i princip som ny, känns bra att ha borta allt gammalt skrot som bara var onödigt. Det enda som behövs fixas nu är att öppna portarna till utorrent. Tony jag minns inte hur man gjorde så du får komma hit nån dag och lära mig igen. =P

Nu har jag vista också och än så länge verkar det rätt bra. Kan kanske behöva köpa lite RAM-minne dock. Får väl se.
Nog med datorsnack ikväll blir det kladdkaka med marshmallows och hyrfilm från Hemmakväll som ska se med Sanna. =D


Kommentarer
Postat av: Tony

vista får väl duga i väntan på macosX appropå µtorrent så fixar vi det till veckan fröken! :P

2008-10-19 @ 23:04:55
Postat av: Lovisa

Sv: Ja precis :P =)

Wie, härligt! :D

2008-10-20 @ 01:25:35
URL: http://iastald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0