Utekväll

Hemma efter en kväll ute, det blev en liten förfest här och sedan blev det buss till stan för att kunna gå in gratis på balzac. Köpte en jättegod drink som jag glömde fråga namn på. Jag frågade efter något chokladigt i alla fall. =P Var inte så supermycket drag i början, dansgolvet var inte öppet och det var ingen musik! När dansgolvet väl öppnade inleddes det med technolåtar med inslag av tryckarmusik, superkonstigt blev det!

Efter nån timme blev det Olles istället där vi slöt samman med några till, slutstation var Max och sedan taxi hem! Blev ändå billig kväll då det var gratis inträde. Lite nice. ^^

Imorgon ska jag svara på kommentarer, har inte hunnit idag. =S Och nu ska jag sova!

edit: Imorrn blir min dator fixad! ( =D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0