Teknikern!


Visst ser jag teknisk ut? ;)

Idag har jag hunnit jobba och byta hårddisk på min dator! Jag cyklade hem så fort jag kunde och satt med 5 olika skruvmejslar och donade på, resultatet blev att nu har jag helt plötsligt en hårddisk på 500 GB istället för 160 GB och jag behövde inte installera om någonting! Urkul, jag känner mig riktigt glad att jag klarade detta alldeles själv. Eller jag har läst om hur man ska göra på internet men ingen har hjälpt mig "på riktigt :D

Igår var jag uppe i Luleå och kollade på min lägenhet som jag ska flytta in i om ungefär en vecka! Det känns underligt att jag verkligen ska flytta det har jag aldrig gjort förut inte ens som liten. Bott i samma hus, i samma stad hela mitt snart-20-åriga liv!
I överlag var den fin men mattan for bort direkt och gardinerna och sängöverkastet kommer snart möta samma öde. Jag vill även måla om väggarna då de är fult gulaktiga och har fettfläckar lite var stans. Men detta ska åtgärdas, mest troligt till veckan.

Men nu ska jag gå och äta lite och sedna blir det atta far ut til lstugan för min del. Där blir det sol och förhoppningsvis lite bad! :D

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0