Hej hopp!

Nu har jag varit hemma ungefär en timme eller så, har stökat undan från middagen och "förfesten" och nu kollar jag genom bilderna från kvällen. Det blev en riktigt lyckad middag och allt tog slut! Både den vegetariska lasagnen, med aubergine och zucchini, och fruktsalladen. Det enda som blev kvar var lite ostkrokar, men de förbarmade Victor sig över och tog med i doggybag. :D Hur bra som helst, kändes bra att jag lyckades med maten också.

Tog lite bilder ikväll med mitt nya objektiv som jag handlade av johanna (klicka på hennes namn), ett Tamron 28-75/2.8, det har funkat jättebra, saknar bara de sista 10 mm vidvinkel. Men det kan jag leva med!



För övrigt! Jag älskar Camera Raw, hur enkelt som helst att fixa vitbalansen! ^^


Kommentarer
Postat av: Tony

såg mysig ut Lousie! :p

2009-01-11 @ 14:06:26
Postat av: Syster

Recept önskas... Gärna med provsmakning före ;)

Kramis!

2009-01-11 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0