The White Lies



Sista låten i senaste GG, fick den på skallen. De har en del bra musik. =)

Kommentarer
Postat av: jens

tja!



Hehe.. e jag så seg =).. måste skärpa mig då.



Jorå jag har varit snäll det är jag jämt. Fick dock mest pengar vilket var väldigt rätt.



Så du har brillor ? shyrre... hoppas dom sitter toppen.

Vill också ha några nyare =)



Har inte heller plåtat så mycket men har planerat in några nu få se.



Har ju skaffat ny kamera så det känns väldigt skoj och spännande.



OOHH.. I like! en pryltjej.... ja asså dom är inte dumma mac datorenra. Toppen att ha med sig vid plåtningar m.m



Du får väl spana in någon och slå till... Nu kan du ju testa dom på Grafit i skellefteå dom säljer mac.



Du lär inte ångra dig om du skaffat dig en.. tro mig



ha en bra kväll-- krams





2009-01-09 @ 19:27:36
URL: http://jeebeephoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0