Arbetarbiet

Så härligt att kunna sova ut länge på morgonen, jag är verkligen inte en morgonmänniska egentligen. Igår arbetade 12 timmar, det är nog det längsta jag jobba under en dag. Först arbetade jag 6.00 till 9.00 sedan hade jag paus till 17.00 och arbetade till 2. Var väldigt trött och jag slocknade som ett ljus när jag kom hem.

Nu är det snart dags för arbete igen, denna kväll börjar jag 18 och slutar nog kring 2 igen.

Det är i alla fall inte lång tid kvar till Hultsfred nu, bara någon dag kvar till vi börjar köra mor södra Sverige! Ska bli superkul att se The Killers, Kings of Leon, White Lies och många fler! Har handlat in lite viktiga saker och kollat upp var mina gummistövlar hade gömt sig. I morgon blir det att tvätta kläder och packa lite smått! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0