Galet kul

Nu är det packning som gäller inför Hultsfred, vi far imorgon från Skellefteå och det blir att köra minibuss ända ner till festivalen. Det kommer ta ett tag men som tur är är det 5 st som ska växla mellan att köra.

Idag har jag och mina kompisar handlat ett stort tält som det ryms 6 pers i! Dock skulle man kunna mosa in typ 4 till upptäckte vi när vi testade att resa det. Man kan till och med stå raklång i det! Real nice!

Igår tvättade jag i princip alla kläder jag äger så nu blir det urval, dock är jag dålig på det. Man kan ju behöva det... och det.. och det där också!

Kings of Leon
The Killers
Franz Ferdinand
Fibes Oh Fibes
Peter Bjorn and John
White Lies
Regina Spektor
Dead by April
Anna Ternheim
Adiam Dymott
Thåström


Peppad och taggad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0