Livet fortsätter även om du står stilla

Jahapp, ännu ett blogg inlägg. Och fortfarande lika inaktiv med bloggandet.. fast ska ger väl inte så mycket att skriva något om man inte känner att man har något att skriva. Idag har föräldrarna hälsat på innan de flög ner till Stockholm för att hälsa min storebror. Vi har packat ihop lite saker som tv-bänken (utan tv) och cd hyllan.

Vet inte riktigt hur jag känner inför att flytta hem igen. Det var varit härligt att ha ett alldeles eget ställe och kunna göra saker precis som man vill. Men samtidigt är det rätt härligt att bo hemma också... till exempel diskmaskin och egen tvättmaskin. xD Ska dock bli riktigt tråkigt att lämna Luleå, älskar folket och att vara här. Men det känns ju inte rätt med utbildningen så då ska man ju inte fortsätta låna pengar tycker jag.

Nej nu har jag skrivit av mig lite. Känns bra och nu avslutar jag med en ful-kul bild!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vet precis hur det känns. Tror jag, då. Jag har ju avslutat TVÅ utbildningar och flyttat hem en gång och just nu klarar jag just så pass att betala hyran och så, men jag ska vänta och se om jag kommer in på sjuksköterske till våren, för då kanske jag kan bo kvar. Men ack, det är skönt att bo hemma också. Mest för min lathets skull (A) annars tycker jag att det är perfekt att bo i lägenhet (speciellt i staan, eftersom jag är van att bo i Kusmark dit typ ingen kan ta sig och man blir så anpassad efter bussar o.s.v.)



Men kul för min del att någon flyttar TILL Skellefteå istället för FRÅN :D

2009-10-23 @ 01:44:51
URL: http://nathli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0