my heart keeps beating like a hammer

Piggast på Hultsfred? xD

Just nu spelas Help, I'm Alive av Metric på repeat i min lägenhet. Jag hoppas att jag inte kommer att lyssna sönder den, men det verkar nästan som det är oundvikligt! ;) Sååå bra!

Idag har jag lämnat in papperet för studieavbrott, snart är jag tillbaka i hemstaden Skellefteå där nästan alla jag känner är borta. Vad ska jag göra tro? Blir väl att hälsa på i Umeå, Luleå, Sundsvall och Uppsala. Särskilt om jag inte får något jobb lär jag bli väldigt uttråkad.

Till roligare saker! Ikväll har jag och Linn vairt hos Sandra L och bakat alldeles för mycket! Vi tänkte att det var fler som skulle komma men det blev inte så. Så 92 daimkakor och en stor mississippi mud cake var mycket mer än vad vi orkade. För mig blev det 2 st daim och en bit av "ler kakan".

Nu måste jag iaf diska och packa eftersom jag ska hälsa på Sanna som hälsar på i Skellefteå i helgen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0