Filmer att se när man är sjuk

Jag har varit sjuk sen i söndags, kanske i lördags i influensa. En sak är då säker, jag känner mig ynklig och stressad.
I skolan är det massor som händer, egentligen ska två bilduppgifter in imorgon och en på tisdag. Sen är det även så att på måndag och onsdag har vi tentor! En bild- och en skrivtenta. Men jag får göra mitt bästa, lär inte gå till skolan imorgon, jag testade nämligen att gå fram och tillbaka till affären för att köpa lite ätbart. Efter det var jag andfådd och hade hög puls och jag gick inte fort eller särskilt långt!

Hur som haver, till inläggets mening. Dessa filmer har jag såg jag igår till exempel:
Bilderna är inte mina utan tillhör Disney.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0