Under ytan

 

Den här dagen har varit väldigt slapp, det enda jag egentligen gjort är att jag var till sjukgymnasten vid lunchtid. Mest bara för att kolla så att min sträckning jag hade är bra igen och det är den! Jag var nämligen så duktig att jag sträckte höftböjaren några dagar före jul så om jag gick på promenader eller tränade på något sätt som ansträngde den muskeln fick jag riktigt riktigt ont.

Man känner sig inte ung när man klagar över sin onda höft! ;)

Hur som helst, det andra jag gjort idag är att städa och fixa på mitt rum. Det har nog inte varit så här fint sen...länge. Orkade aldrig städa upp när jag flyttade hem från Luleå men nu börjar det likna något igen.

Jag hittade i alla fall mina böcker om dykning och blev jättesugen på att fara till något härligt land med varmt och turkost vatten och bara dyka och ligga på en strand någonstans. Låter inte helt fel eller hur? Vad kul det var att lära sig att dyka, det rekommenderar jag till alla!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. ååå ja visst är det! Va bra att det är din tur med :Dhaha

2010-01-27 @ 22:43:50
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0