Ingen som helst koll

Morgonen började med att jag var helt övertygad om att det var fredag och att det därmed inte var någon lektion idag. Vaknade t.o.m mitt i natten och var nöjd över att jag skulle få lång sovmorgon. Men icke, till slut kom jag på att det var tisdag och skolveckan knappt börjat!

Jag och Hannah möttes vid Hornstull och gick till Projektor, vi var 30 minuter tidiga men trevligt var det att sitta där och snacka lite ett tag. Efter studiebesöket begav vi oss till Matton för att köpa kapaplattor att montera utställningsbilderna på. På torsdag är första vernissaget! :)

Hela eftermiddagen ägnades åt web och att alla skulle ska ha en egen domän inom en snar framtid. Det är fixat för min del, däremot är den hastigt ihopslängd i iWeb och inte mycket att se på. Men alltid något. Ska försöka sätta mig in i detta men det är inte riktigt min grej.

Hm, endast text denna gång. Känns underligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0