Saturday

Lördag dag spenderades hos brodern min som tillsammans med sin fru städade lägenheten inför visningen som var idag. Jag busade mest hela tiden med söta Göta och sedan gick jag och hon ut på en promenad i det fina vädret.

Första delen av kvällen spenderades på skolan med några klasskompisar, efter ett tag gick vi till det nästan folktomma Vasa's och hängde där tills de stängde. Då drog vi vidare till Ericas lägenhet på söder. Trots min huvudvärk var det riktigt mysigt, låg i soffan och lyssnade medan de andra snackade.

Denna fina blonda peruk låg ensam och övergiven på Mariatorgets perrong, den fick hålla mig sällskap medan jag väntade på tunnelbanan hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0