Cyan, Magenta, Yellow, blacK = CMYK

Igår kom domen, vad ska göras om på bilderna vi har ställt för Nordens Fotoskola som ska göra en katalog med bilder. Hela veckan har vi CMYKat och försökt få bilderna att se bra ut på papper.
Det var inte bästa kvaliteten på pappret vilket gjorde det svårare men igår vid nio på kvällen var jag klar. Puh! Hoppas alla andra blir klara idag, printarna ska skickas till tryckaren senast tre på eftermiddagen.

Nu håller jag på att tvätta och vädra täcke och kuddarna, här är utsikten från balkongen :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Eller hur! Jag har inte heller någon tatuering, men skulle också göra något liknande om jag någon dag tatuerar mig. :) Ha en fin helg!

2011-01-14 @ 18:34:22
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0