Norrlandet

Vad har hänt sen senaste uppdateringen? Vernissage på torsdagen som gick rätt bra tillslut trots stress och bildproblem. Några timmar senare var jag på Arlanda för att åka upp till Norrland under sportlovet. Riktigt kul hade jag uppe också. Bilden här uppe är tagen uppe på Bygdsiljumsbacken där jag och mamma åkte slalom en hel dag.

Hon väckte mig på lördag morgon med ett "Hej, vill du åka slalom idag? Jag har redan börjat göra mackor." Det var fantastiskt kul och jag åkte tills det riktigt bärnde i benen och jag trodde att jag snart skulle ramla ihop. Men jag måste ju passa på, har bara blivit en gång per år som jag har åkt senaste tiden.

Jag passade även på att åka längdskidor med pappa och gå några promenader. Blev att hälsa på syster med familj också, så fina dom är! :)

 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jättefin bild + fin blogg:]

2011-05-05 @ 20:10:50
URL: http://Kattisvärld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0